قدردانی فرماندار ویژه

قدردانی فرماندار ویژهاین مراسم در تاریخ۲۱ اردیبهشت ماه سال ۹۸ در محل فرمانداری شهرستان گنبد کاووس و باحضور فرماندار ویژه، ریاست جمعیت هلال احمر، شهردار و جمعی دیگر از مقامات گنبد کاووس برگزار شد.

در این جلسه که با هدف تقدیر از فعالین عرصه امداد رسانی در سیل اخیر شهرستان گنبد کاووس برگزار شد، آقای نودهی، ریاست جمعیت هلال احمر گنبد کاووس، ضمن ارائه آمار کمکهای ارائه شده سازمان مربوطه به ساکنین سیل زده گنبد کاووس و روستاهای اطراف، بر نقش خیرین و موسسات مردم نهاد در یاری رسانی به سیل زدگان تاکید نمود و ضمن ستودن تشکیل شورای هماهنگی امداد و بازسازی گنبد کاووس (شهاب) در جهت ایجاد هماهنگی بین گروههای مختلف مردمی، ایجاد این شورا را پدیده ای کم نظیر در کشور معرفی کرد.

همچنین آقای کریمی، فرماندار ویژه شهرستان گنبد کاووس، به تشریح اقدامات ستاد بحران این شهرستان پیش از وقوع حادثه و پس از آن پرداخت و مراتب سپاس خود را از همه این نیروها اعلام نمود. ایشان به حداقل رساندن خسارات این سیل کم سابقه در منطقه را نتیجه همکاری دولت، هلال احمر، موسسات مردم نهاد و نیروهای مردمی دانست.

در پایان این مراسم فرماندار ویژه به همراه ریاست جمعیت هلال احمر شهرستان ازتعدادی از امداد رسانان جمعیت هلال احمر، خیرین و کارگروه بحران موسسه سبزگامان بسکی به دلیل خدمات و کمکهای شبانه روزی خود در طول این مدت قدردانی کردند.