نخستین کنفرانس ملی گردشگری سلامت؛ طبیعت گردی و طبیعت درمانی بسکی برگزار شد

نخستین کنفرانس ملی گردشگری سلامت؛ طبیعت گردی و طبیعت درمانی بسکی برگزار شد.

در این کنفرانس که به مناسبت زادروز دکتر بسکی (پدر طبیعت ایران) برگزار گردید، اساتید برجسته ملی در حوزه های گردشگری سلامت؛ طبیعت گردی و طبیعت درمانی در قالب 2 پنل تخصصی و 4 کارگاه آموزشی، به­ روزترین اطلاعات این حوزه را به شرکت کنندگان ارائه نمودند.

همچنین مقالات علمی رسیده به دبیرخانه کنفرانس نیز در قالب پوستر ارائه گردید.

دکتر گرایلی (رئیس دانشگاه آزاد گنبد کاووس)، خلیل فرشباف (متولی موقوفات دکتر بسکی)، مهندس محمد درویش (کنشگر محیط زیست و عضو هیئت علمی موسسه تحقیقات جنگل­ها و مراتع کشور)، دکتر فرید تو (رئیس انجمن علمی طبیعت­گردی ایران)، دکتر ساوری (مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری گلستان) و دکتر زرگران (معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی گلستان) سخنرانان ویژه این رویداد بودند.
بازدید از پتانسیل های گردشگری و پروژه های درحال انجام مجموعه دکتر بسکی از جمله؛ پارک فرهنگی – ­محیط­زیستی بسکی، بنیاد علمی دکتر بسکی و مزرعه گردشگری کشاورزی فرش فارم از برنامه های جانبی این رویداد بود.

روابط عمومی موسسه سبزگامان بسکی

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا