اختتامیه مسابقه نقاشی کودکان

برگزاری مراسم اختتامیه مسابقه نقاشی کودکان مناطق سیل زده گنبد کاووس، تیرماه ۹۸
مراسم اختتامیه مسابقه نقاشی با هدف ایجاد سرگرمی و روحیه بخشی به کودکان مناطق سیلزده برای کمک به عبور از بحرانهای روحی ناشی از سیل، در تاریخ ۹۸/۴/۲۷ در محل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره ۱ برگزار شد.

این برنامه به مناسبت روز نه به پلاستیک صورت گرفت و تعداد ۱۴۰ نفر از کودکان از مناطق مختلف شهرستان گنبد کاووس که دچار حادثه سیل فروردین ماه سال جاری شده بودند در آن شرکت داشته و برنامه های شاد موسیقی و نمایشی برای آنان اجرا شد.
همچنین از آنجا که این برنامه تلفیق مراسم اختتامیه مسابقه نقاشی و طرح «باهم» موسسه سبزگامان بسکی بوده است، آموزشهای محیط زیستی با موضوعات عدم استفاده از کیسه های پلاستیکی و جایگزینی کیسه های پارچه ای، نریختن زباله و … از طریق گفتگو و با هنر نمایش و شعر به آنان ارائه گردید.

بهناز بسکی،مدیر عامل موسسه سبزگامان بسکی، در سخنان خود برای کودکان ابراز امیدواری کرد که بتوانند به سلامت از این حادثه عبور کنند.
همچنین کارگاه کاردستی و آشناسازی کودکان با دست سازه ها از مواد دور ریختنی اجرا گردید.

در پایان، جوایز مسابقه نقاشی به پنج اثر برگزیده اهدا شد و پس از آن به تمام کودکان شرکت کننده در مراسم هدایایی به رسم یادبود تقدیم گردید. این هدایا در واقع ادامه بسته های فرهنگی و سرگرمی موسسه سبزگامان بسکی ( شامل کتاب، اسباب بازی، عروسک، بازی فکری، و لوازم ورزشی و…) برای مناطق سیل زده گنبد کاووس بوده است که با شیوه ای متفاوت از امدادرسانی های قبلی به آنان تحویل داده شد.